مخاطبان و مشتریان ما می توانند با تکمیل فرم RFP و عضویت در DNA club از خدمات مجموعه 24 استفاده نمایند. ارایه خدمات منوط به نوع کارتی است که در باشگاه دانش آفرینان دریافت می کنید. کارت شما برنزی، طلایی یا الماس خواهد بود.

حضور  بیست و چند ساله ام در فضاهای کسب و کار و استات آپی، موجب شد تا هزاران برنامه و طرح فروش و توسعه را مشاهده یا از نزدیک با آن سر و کار داشته باشم. موفقیت ها و شکست های بسیاری را دیده ام. در واقعیت: همگی آن ها به دنبال بازارسازی، بازاریابی، بازاردانی، بازارگردانی(به مقاله ای پیرامون این چار مورد در مجلسه 24 مراجعه کنید)، کسب موفقیت و ثروت بودند؛ ولی در حقیقت: بسیاری از آنها شکست خوردند، تعدادی فقط حضور دارند و آن برنامه و انگیزه اولیه را ندارند، و فقط بخشی کمی موفقیت و سعادت را کسب کرده اند و هم اکنون جزئی موفق از ستارگان درخشان کسب و کار به حساب می آیند.

بسیار دیده ام، ناگهانی روشی از ناکجا‌آباد پیدا می‌شود و همه به سراغ اجرایش(مثل: باشگاه مشتریان پیامکی) در کسب‌وکار خودشان می‌روند. و بعد، روش ناکجاآبادی، به همان سرعت که پیدایش شد، غیب می‌شود. البته نه اینکه بگویم کسی نتیجه‌ای نمی‌گیرد ولی برای بسیاری مناسب نیست. در واقع این کت به تن آنها نخواهد خورد چون برای آنها نوشته نشده است.

برای جلوگیری از شکست کسب و کارتان یا قرار نگرفتن در رده کسب و کارهای ناموفق و رده پایین. و کسب  تجربه ای لذت بخش با برندی موفق، استراتژی فروش خود را تهیه و تنظیم کنید. و بر اساس ساختار و توان خودتان شروع کنید. کپی استراتژی های  موفق شاید مسکن خوب و بدون هزینه ای باشد. ولی برای شما نیست در واقع کت تن شما نیست، هر چند که زیبا باشد.

استراتژی فروش چیست؟

استراتژی فروش برنامه‌ای برای دستیابی به هدف فروش است و فعالیت‌های فروش را هدایت می‌کند. استراتژی فروش نحوه پیروزی کسب‌وکار در رقابت، حفظ و افزایش مشتریان را برای آن کسب‌وکار شرح می‌دهد.
برنامه استراتژی فروش قدرتمند می‌تواند پایه‌های تاسیس یک سازمان فروش باشد. بنابراین، سعی کنید الگوها، برنامه‌ها و استراتژی فروش و بازاریابی موفق خودتان را بیابید.
 

اگر تمامی بخش های شرکت شما به درستی کار کنند ولی در نهایت فروشی نداشته باشید، شرکت شما بسته خواهد شد.

هر شنبه یک استراتژی جدید و تکنیک های آن را در این بخش با شما در میان خواهیم گذاشت- تیم مارکتینگ 24